Human mamma !!!!

H Σία Ζουρλαδάνη ήταν ο άνθρωπος μου κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης , αυτή που με κρατούσε fit και μες την ενέργεια με την καταπληκτική γυμναστική που κάνει στο γυμναστήριο της HUMAN the intelligent body treatment . Η Σία είναι μαζί με τον Χρήστο Τριανταφύλλου οι δύο γυμναστές που έχουν κάνει το γυμναστήριο τους, ένα απο τα πιο διακεκριμένα και αξιοσέβαστα σημέια άσκησης της Θεσσαλονίκης.
Είναι το μόνο γυμναστήριο που διαθέτει τμήμα για μέλλουσες μητέρες, προσωπικά ξεκίνησα από τον δεύτερο μήνα και σταμάτησα λίγο πρίν γεννήσω, με την Σία να έχει πάρει PHD exercise during pregnancy and lactation.
Τα οφέλη της άσκησης είναι μοναδικά και σας παραθέτω άρθρο που τα εξηγεί όλα.

Kείμενο, Σία Ζουρλαδάνη

Άσκηση & εγκυμοσύνη… Eυεργετικός συνδυασμός για την εγκυμονούσα και το βρέφος

Οι μύθοι υπάρχουν για να καταρρίπτονται και η γυμναστική είναι το μόνο φάρμακο που νικά προκαταλήψεις, φόβους κι ασθένειες. Βάλτε την στη ζωή σας, ειδικά στην περίοδο της εγκυμοσύνης. Οι λόγοι για να πειστείτε είναι πολλοί!

Η εποχή που οι γυναίκες αντιμετώπιζαν την εγκυμοσύνη ως ασθένεια, παραμελώντας τον εαυτό τους και τη θηλυκότητά τους, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα ολοένα και περισσότερες γυναίκες απολαμβάνουν αυτή την ιδιαίτερη και ευαίσθητη περίοδο, συνεχίζοντας να φροντίζουν το σώμα τους, βάζοντας στη ζωή τους την άσκηση με την επίγνωση ότι αυτή συμβάλει στην ενίσχυση της υγείας και της ευεξίας τόσο των ίδιων, όσο και των παιδιών που κυοφορούν.

Highlights
Έρευνες από Αμερικανούς ψυχολόγους έχουν αποδείξει ότι τα παιδιά που γεννιούνται από γυναίκες που ασκούνται κατά την κύηση έχουν 8% υψηλότερο δείκτη ευφυΐας, ενώ τα παιδιά που γεννιούνται από γυναίκες που ασκούνται κατά την κύηση και τη λοχεία και ταυτόχρονα θηλάζουν έχουν 14% υψηλότερο δείκτη ευφυΐας, σε σχέση με τα παιδιά που δεν θηλάζουν και οι μητέρες τους δεν ασκούνταν πριν και μετά τον τοκετό.
Για όσους ασχολούμαστε και πιστεύουμε στην άσκηση κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης και της λοχείας, η μεγαλύτερη επιβεβαίωση ήρθε όταν πέρισυ τον Αύγουστο το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων ανακοίνωσε ότι σε μια φυσιολογική, χωρίς επιπλοκές κύηση, οι γυναικολόγοι δεν θα πρέπει απλά να προτρέπουν τις γυναίκες να ασκούνται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά να το επιβάλλουν.

Οφέλη
Συνηθίζω να λέω πως η άσκηση είναι ένα μαγικό φίλτρο για όλες τις καταστάσεις που βιώνουμε. Αναλογιστείτε πόσο ευεργετική μπορεί να γίνει σε μια τόσο σημαντική περίοδο της ζωής μας όπως είναι η εγκυμοσύνη, κατά την οποία λαμβάνουν χώρα μια πληθώρα αλλαγών-ανάμεσά τους και μυοσκελετικές. Η αύξηση της λόρδωσης της αυχενικής και οσφυϊκής μοίρας έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των μυϊκών συσπάσεων και την εμφάνιση πόνου στον αυχένα και τη μέση, που ενισχύονται τόσο από την αύξηση του βάρους των μαστών, όσο και από τη μετατόπιση του κέντρου βάρους του σώματος. Αν μια έγκυος δεν γυμνάζεται, καλείται ν’ αντεπεξέλθει σε αυτές τις αλλαγές με μια υποκινητική ζωή, που όπως είναι γνωστό αποτελεί την κυριότερη αιτία εμφάνισης χρόνιας οσφυαλγίας στο γενικό πληθυσμό.

Τι μπορεί να προσφέρει η άσκηση στην εγκυμονούσα;
Να απομακρύνει άπαξ δια παντός τον πόνο και τις δυσάρεστες συνέπειές του! Να χαρίσει μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση, αυτοαγάπη και αυτοπεποίθηση. Επιπλέον, είναι ο μόνος τρόπος που σε συνδυασμό με τη διατροφή βοηθά στην μείωση της κατακράτησης υγρών, καθώς βελτιώνεται η λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος κι ενισχύεται η επαναφορά του αίματος από τα κάτω άκρα. Ταυτόχρονα, βοηθά στην ομαλότερη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, διώχνοντας προβλήματα όπως δυσκοιλιότητα, συχνοουρία και καυσαλγίες. Φυσικά μετά τον τοκετό, οι θηλάζουσες γυναίκες που ασκούνταν κατά την εγκυμοσύνη χάνουν γρηγορότερα το πρόσθετο βάρος, επαναφέροντας άμεσα το σώμα τους στην προ της κύησης κατάσταση. Το μεγαλείο βέβαια είναι ότι κάνει ευκολότερο τον τοκετό, με όποιον τρόπο κι αν αποφασίσετε να το κάνετε.

Αρχίζουμε ζέσταμα!
Η εγκυμοσύνη είναι η καλύτερη περίοδος για να ξεκινήσετε, ακόμη κι αν δεν έχετε κάνει ποτέ γυμναστική, καθώς η άσκηση στην περίοδο της κύησης είναι άκρως ανθρωποκεντρική και καθ’όλα ευεργετική. Σας βάζει σε μια διαδικασία να φροντίσετε τον εαυτό σας. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι οι πιο φανατικές ασκούμενες είναι εκείνες που ξεκινούν άσκηση στην εγκυμοσύνη!
Μπορείτε ν’ αρχίσετε από τον πρώτο κιόλας μήνα και να συνεχίσετε μέχρι και τον ένατο μήνα κύησης. Με γνώμονα την ανατομία και τη φυσιολογία της κύησης, η άσκηση που θα ακολουθήσετε μπορεί ν’ αποτελείται από όλες τις σύγχρονες μορφές (pilates, γιόγκα, χορό, calisthenic, κλπ). Αρκεί να τροποποιούνται και να προσαρμόζονται ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές σας, αλλά και με το τρίμηνο της κύησης στο οποίο βρίσκεστε.

Know More
Είμαι υπέρ του exclusive ή του personal training, αλλά η δύναμη της ομάδας σ΄αυτη την περίοδο είναι μοναδική. Οι έγκυες μοιράζονται μεταξύ τους τις αγωνίες και τις ανησυχίες τους την ώρα που φροντίζουν την υγεία τους, καθώς και την υγεία του βρέφους. Η άσκηση είναι εφικτή μόνο όταν ο γυναικολόγος που παρακολουθεί την έγκυο βεβαιώσει ότι η κύηση είναι φυσιολογική και χωρίς επιπλοκές, καθώς κάποιες ασθένειες ή καταστάσεις κάνουν επισφαλή την άσκηση κατά την κύηση και κάποιες άλλες απαιτούν πολύ ειδική προπονητική μεταχείρηση.

ΗUMAN, intelligent body treatment Τσιμισκή 61 , 2310234230

http://www.humanstudio.eu/

Advertisements

2 thoughts on “Human mamma !!!!

  1. πρεπει να ειναι υπεροχο σας εχω δει και σας εχω ζηλεψει αφου εχω πει στη Σια και στον Χρηστο οτι οταν ερθει η στιγμη της εγκυμοσυνης μου θα το παρακολουθήσω σίγουρα!!!

    • Είναι υπέροχο να δίνεις στο μωρό σου ότι καλύτερο μπορείς . Κι αυτό ισχύει από την στιγμή της σύλληψης !!! Δέν είναι συγκλονιστικό?
      Τα μωρά όταν γεννιούνται έχουν ήδη μνήμη 9 μηνών !!!!
      Η Σία είναι με διαφορά η πρώτη σ αυτό! Εύχομαι να έρθει αυτή η ώρα μα το καλό και το human mamma ξέρει τι να κάνει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s